Dags att vila.

Hej!
Jag förstår om ni börjar undra om jag har gått och grävt ner mig någonstans om man refererar till antalet blogginlägg denna månaden. Faktum är att det händer så mycket nu att jag knappt öppnar datorn längre. Därmed de få inläggen.

Jag jobbar och tränar och där i mellan försöker jag att umgås med min pojkvän, familj och vänner så mycket som det bara går. (Det är knappt jag hinner med det). Så därför kommer bloggen att vila under juli och augusti månad. I september däremot kommer bloggen att vakna till liv igen. Den 3:e åker jag ju till Australien och självklart vill jag dela med mig av allt som händer där.

Tills dess får ni stå ut med en handfull inlägg om det allra viktigaste.
Vi hörs i september!

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Oj, det låter bra om man inte räknar med dendär lilla skadan! Jo, för mig går det oxå väldigt bra! ska testa en ny gren nu i FM (samma som SM fast i Finland) 3000mg så det ska bli skoj! ;) kram

2011-07-18 @ 16:32:08
URL: http://ettjunibarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0