2 dagar efter

Jag tog studenten i torsdags! Det är helt sjukt egentligen. Nu är man fri att göra precis vad man vill. Underbart!
Jag fick sjukt fina saker. En massa armband, halsband, ringar och berlocker, ett par hörlurar, pengar och de två bästa presenterna: en systemkamera och ett fallskärmshopp!

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få fallskämshoppet av mina föräldrar, men de överraskade och jag är superglad!


Självklart ska jag lägga upp lite bilder, men de kommer senare.



Första bilden med min nya kamera

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha sant! Tack för kommentaren iaf ;)

2011-06-11 @ 20:33:47
URL: http://matildafarkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0