Ej okej

Jag ber om ursäkt för fruktansvärt dålig uppdatering den senaste veckan. Det har ju faktiskt inte blivit ett enda inlägg. Varför? Jo, sommar och livet drog igång den här veckan. Jag hade 6 timmar friidrottsskola/dag och kvällarna ägnades åt träning eller golf.

Igår var det midsommar om någon missade det. Jag fick precis ett sms från min mormor där det stod att hon var halvfull och buggade hela kvällen. Jag tror hon skojade. Men det hade ändå varit roligt att se.

Min midsommardag blev hur lyckad som helst.
Vi var ett gäng som spelade volleyboll kl. 15. Sen kom alla till mig på kvällen och grillade, lekte lekar och festade som aldrig förr. Skitkul!

Jag lovar i alla fall att det ska bli bättre uppdatering nu.


P.S. Mormor svarade nu att "det kommer". Vi kommer alltså snart få se henne buggandes halvfull. Great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0