Produktivt

Jag känner att jag har varit väldigt produktiv idag. Eller produktiv kanske är fel ord, men jag har i alla fall hunnit med att föra en massa viktiga saker. Jag har varit på varit på arbetsförmedlingen och skrivit in mig. Kan var bra nu när jag ska jobba i Australien. Jag har tagit första steget mot en bättre baksida. Nu ska ärrvävnaden bort! Jag har även hunnit söka ett jobb och köpa en födelsedagspresent. Nu ska snart hela familjen ta upp gamla traditioner igen och äta på Gränden. Det gjorde vi varje år när jag var mindre på avslutningsdagen. Nu slutade jag i och för sig inte skolan idag, men mina småsyskon gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0