Life is a flower

Någon sa att trean på gymnasiet var en lugn tid. Att man bara kunde njuta. Jag vill påstå att mitt liv är allt annat än lugnt just nu. Jag har så mycket att göra! Man ska planera framtiden. Vad ska jag göra i höst? Vad ska jag läsa till se ? Tänk så väljer jag fel? Man ska fixa allt med studenten: balklänning, skor, väska, studentklänning, inbjudningskorten, maten. Projektarbetet ska snart vara inne och dessutom ska man ha full fokus på skolan. Mitt i allt detta ska man andas också, men det har jag inte tid med. Men även om det är stressigt så älskar jag situationen. Tanken på att snart lämna skolan och gå min egen värld lockar såklart. Så jag får väl se till att ta en djupt andetag och andas ut någon gång i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0