Min födelsedag

3 saker som alltid händer när jag fyller år:

Familjen kommer in och sjunger på morgonen.

När jag får mormors present får jag (och alla andra barnbarn när de fyller år) alltid ett 200g marabou choklad. En tradition som aldrig kommer att läggas ner!

Plingar mobilen hela dagen med sms-gratulationer och man känner sig populärare än president Obama för en stund.

2 saker som aldrig händer när jag fyller år förutom igår:

Pojkvännen är med i en konsert och sjunger så att man får tårar i ögonen. Lyckotårar förståss.

Jag äter inte middag med familjen. (Åt med Philips familj istället och det var jättetrevlig det med.


Det blev en toppenfödelsedag. Det är alltid lika kul!


Jag fick parfymen Escada - absolutely me. Den luktar ljuvligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0