Breaking dawn - PREMIÄR!

Idag är det inte vilken dag som helst utan idag är det premiären för den fjärde filmen i "The twilight saga". Breaking dawn visas för första gången på biograferna idag och jag och Philip ska se den!

"I'm so excited!" som The Pointer Sisters sjöng, för jag har ingen aning om vad som ska hända.

Tidigare när jag har sett filmerna har jag alltid läst böckerna först, men inte denna gången. Jag är totalt ovetandes om vad som kommer att ske. Jag har dock lånat hem boken nu så att jag kan läsa den mellan filmens del 1 och 2.



Hur kan det mest komplicerade förhållandet på jorden vara så underbart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0