Hej Sverige!



Jag kom hem till Sverige igår och vad hittar jag på sängen? En hälsning från mormor med ett Marabou Daim. Hon är så söt min mormor. Jag blev jätteglad, tack!

Det känns jättebra att vara hemma. Det är skönt att komma tillbaka in i rutinerna. Jag var och tränade idag och då insåg jag hur mycket jag har saknat det. En annan sak jag har saknat är att cykla. Jag cyklade till bussen innan jag och kom på mig själv att tycka om lukten av höstigt Vellinge. På vägen tillbaka blev jag påminnd om att det blåser en hel del här. Då njöt jag inte lika mycket.

Snart kommer tjejgänget hit, förutom Malin som bor för många mil här ifrån. Det ska bli så kul att träffa dem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0