Here we go again... eller?

Måndag. Ny vecka.

Jag har fortfarande inte börjat jobba även om jag hoppas att de ska ringa varje morgon och säga att någon är sjuk. Inte för att jag vill att någon ska vara sjuk, men för att jag vill jobba.

Denna veckan ska jag i alla fall försöka hålla mig mer sysselsatt. Annars kommer jag snart att krypa på väggarna. Första projektet blir nog att göra årets julkort. Man kan aldrig börja för tidigt!

----

Texten ovan var det jag hade tänkt att lägga ut på bloggen idag MEN... under kan ju ske! Igår ringde de och frågade om jag kunde vikariera i en 2:a-klass och givetvis kunde jag det! Så nu ska jag iväg och vara lärare för första gången. Nervöst, men så kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Bea

Okej :) , ne jag jobbade hela dagen igår.. Var hela slut så somnade nästan på soffan vid halv 7 ! haha. Menmen, nu är det en ny vecka med nya tag, är du taggad för veckan som kommer :D ? Finns det något som du ska göra som du ser fram emot :D?



Kram Bea

2011-11-21 @ 08:14:25
URL: http://svettlukt.se
Postat av: Louise

jag kan faktiskt inte svara på varför jag är rädd för kyrkkor :P

2011-11-21 @ 09:42:21
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0