Skidskytte

Jag sitter och tittar på skidskytte på TV. Jag tycker att det är jätteroligt att följa den sporten. Eller egentligen all skidsport, både utförsåkning och längdskidor. Svenskarna brukar ju vara så duktiga också! Men skidskytte är speciellt, för när man är som tröttast ska man lägga sig eller stå och få ner pulsen, samtidigt som att det ska gå fort och koncentrera sig på att skjuta fem skott mitt i prick. Det kräver fokus!

Jag längtar till det blir ett mästerskap. Då sitter jag fastklistrad framför tv:n och efter några dagar känner jag mig som expertkommentatorerna själv. Jag kan allt om alla.


Fokus!

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar' ja håller faktiskt med :D och bra bilder!

2011-12-01 @ 07:13:36
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0