Wordfeud

Jag älskar "Wordfeud" men vem gör inte det? Alla jag ser spelar det! På bussen, framför tv:n, i kön på Ica.
Jag förstår egentligen inte varför det har blivit så populärt. Ingen jag känner sitter hemma och spelar Alfapet varje kväll.

Teknikens under! Så fort gamla saker blir elektroniska så blir det också modernt och populärt.

Själv har jag bara spelat Wordfeud i två veckor. Innan dess hade jag inte tillgång till internet så ofta. Mitt rekord är 54 poäng. Sådär bra, men det räckte till en vinst mot pappa.

P.S. Om någon vill spela mot mig så är det bara att lägga till mig. Mitt användarnamn väldigt enkelt: louisenyberg


Kommentarer
Postat av: Michelle

sååå härlig blogg:D

2011-11-20 @ 20:19:09
URL: http://ponnybrudarna.se
Postat av: Frida

sv: det var tänkt att jag skulle göra cupcakes men blev fast framför tv:n sen blev det sent. kanske gör det iveckan istället:)

2011-11-20 @ 22:21:55
URL: http://frideliine.myshowroom.se

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0