Whitsundays

Vi har varit på en båtresa i Whitsundays i två dagar och fått uppleva en av världens finaste utsikter. Kolla själv här nedan. Det blev snorkling, som tyvärr var ganska misslyckad. Annars var allt helt underbart. Fina solnedgångar och god mat med ett härligt gäng. Det var nästan bara skandinaver på båten: vi, ett gäng danska tjejer och ett gäng svenska tjejer. Tyskarna kommer man såklart inte ifrån och en och annan britt var där också.

Det är svårt att beskriva hur det var så bilderna får berätta.


Båten hette Avatar


Vi snorklade. Första gången var helt okej, men andra gången såg vi bara stenar, bröd och blod. En tjej rev upp foten.


Vad säger ni? Är det inte fantastiskt?! Jag tror aldrig jag har sett en vackrare natur.


Det blev lite spexbilder på stranden. Synd att det tar så lång tid att ladda upp. Ni får titta på facebook, eller när jag kommer hem.


Jag bara tycker om denna bilden.


En Titanicbild i solnedgången var bara ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0