En natt i Brisbane

Det blev faktiskt bara en natt i Brisbane. Dels för att det var väldigt dyrt att bo där, (alla billiga hostel var upptagna) och dels för att Brisbane inte är mycket mer än en storstad och det har vi redan sett massor av i Sydney. Men trots att det bara blev en halv dag och en halv natt där, hann vi se en hel del. Något som är väldigt speciellt är den fejkade stranden. Eftersom Brisbane ligger mitt i landet, och inte vid en kust, finns det heller ingen strand. Men de har byggt en strand med vatten att bada i mitt i stan. Det var väldigt fräckt att se.

På kvällen gick vi på bio och såg Johnny English – reborn. Ni vet han som spelar Mr. Bean. Jag är verkligen inget Mr. Bean-fan men denna filmen var riktigt rolig så om ni gillar Mr. Bean tycker jag verkligen att ni ska se den.

 
Brisbane at night


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0