Kinderägg

Igår var nog en av de roligaste festkvällarna jag har haft. Det var varken någon som var för lite eller för mycket. Supertrevlig stämning hela tiden, men ingen spårade ut. Sådär som en fest ska vara! Vi drack någon sportdrycksdricka blandat med vin som gjorde våra tungor blåa, som vi naturligtvis var tvungna att dokumentera, och det blev en massa skönt snack med folk från alla länder och världsdelar. Det var verkligen jätteroligt!

Kvällens konstigaste kommentar kom när jag blev kallad kinderägg av en brasiliansk tjej. KINDERÄGG! Hon sa att det var på grund av att jag hade blånt hår och brun kropp. Alltså som vit och brun choklad. I say no more...


Jag, Heather och Libby var stolta över våra tungor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0