SES

Jag har hittat min favoritklädesaffär, alla kategorier och världsdelar!

Den heter SES och ligger på George street om jag inte minns fel. Jag gick in där av en tillfällighet och älskade precis allt jag såg. Dessutom hade de rea! Jag provade en massa plagg och fastnade för framförallt två stycken. En svart transparent top och en vit och svar ursnygg längklänning.

Jag ville verkligen ha båda men jag tog mitt förnuft till fånga (jag måste ju spara mina pengar till senare) och köpte bara toppen. Den kostade 20 dollar från början men priset var nedsatt till 8! Det kan man ju bara inte motstå!

(Jag försökte ta en bild, men självtagna egobilder brukar inte bli så bra så ni får se den en annan gång)


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0