To make you jealous

Eftersom jag sov 15 timmar igår tyckte min kropp att det räckte med 6 timmar idag. 04.30 vaknade jag, JÄTTEPIGG! Jag försökte somna om i 2 timmar, sen gav jag upp.

----

Jag möttes av två positiva överraskningar idag. Jag fick veta att alla som bor i byggnaden har till gång till ett gym som finns på översta vången. Vi har dessutom en utomhuspool på taket med uppvärmd bassäng. Inte helt fel en solig dag som denna. Jag har redan testat både gymmet och poolen.



Visst är ni avundsjuka nu mamma och syrran?


Kommentarer
Postat av: Emelie

mmm men snart sja vi till Dubai ;)

2011-09-07 @ 10:18:50
Postat av: Anonym

mmm men snart sja vi till Dubai ;)

2011-09-07 @ 10:19:09
Postat av: Sofie

JAG ÄR AVUNDSJUK kan jag säga haha :D hoppas du har det bra där borta på andra sidan jordklotet <3

2011-09-07 @ 16:12:12
Postat av: LOUISE NYBERG

Emelie: jaja, men det är ju inte förrän om flera veckor ;)



Sofie: Haha, ja, jag glömde skriva med dig. Du skulle följt med istället!!!

2011-09-08 @ 08:06:53
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0