En dag med killarna

Detta har hänt idag:

06.30 -
Jag vaknar av att jag får ett meddelande på facebook. Det är Emils föräldrar som vill veta en adress eftersom hans bagage har hamnat någon annanstans.

06.32 - Jag inser att jag bör svara.

06.45 - Jag får ett nytt meddelande om att Philips bagage heller inte har hamnat rätt. Vad är oddsen?!

08.05 - Jag möter två trötta killar på deras hostel. Så kul att äntligen få vara med dem!

08.35 - Jag ger killarna en guidad tur i Sydney.

08.36 - Vi promenerar.

08.38 - Vi promenerar.

08.40 - Vi promenerar.

08.50 - Philip tycker att det är jätteintressant att gå in i en kyrka. Jag och Emil håller inte med.

09.10 - Vi fotar en massa spännande saker.

09.30 - Vi kommer till Operahuset. Mer foto.

09.33 - Någon säger något om egobilder. Någon tar en egobild. Någon raderar egobil. Någon nämns inte vid namn.

Snabbspolning...

15.00 - Vi försöker hitta en resebyrå som ska hjälpa oss med vår resa.

15.30 - Vi har gått åt fel håll. Philips blodsocker och då även hans humör sjunker som bly i vatten.

15.45 - Vi är framme! Tur var väl det!

Snabbspolning...

17.00 - Dinnertime! Som man brukar säga: "Med en tidig lunch följer tidigt middag". Eller säger man så?

19.00 - Killarna är trötta efter dagens äventyr. De går och lägger sig och här sitter jag.


- Naw så söta! säger ni.
- Varning för oseriöst foto, säger jag.

Kommentarer
Postat av: LINUS

Jippi!! Fler foto!!!! Lägg upp så mycket du kan. det är superkul att kolla och följa. gör så många inlägg som möjligt :P jag är inne och kollar flera gånger om dagen :P :D ha det kanon!!!!

2011-09-12 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0