Fraser Island



Vi har varit på Fraser Island och det finns så mycket att berätta om det stället att min internettid skulle ta slut direkt om jag skrev om allt. Ni får vänta till jag kommer hem. Men det var i alla fall jätteroligt och vi lärde känna ett superhärligt gäng. Bilden är från Wabby lake. Min favoritsjö på hela ön.

---------

Jag har börjat slarva bort en massa saker. Inte bra.

Detta är borta:

Linslocket till kameran - kommer inte att hittas
Mina kreditkort - Har hittats
Solglasögonen - Letas fortfarande efter

Dags att börja hålla bättre koll på mina saker.

Kommentarer
Postat av: Emil Larsson

Tur du har slarvat bort solglasögonen så slipper du och få en sådan fin bränna som på Siesta ;)

2011-09-29 @ 16:35:22
Postat av: Linus

ÄR DET EN TATUERING EMIL HAR!?!?!? :P

2011-09-29 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0