Taggad!

Jag pendlar in till Lund för första gången idag. Vi har ju gått i skolan i två dagar men jag fuskade lite då. Jag sov hos Philip och slapp gå upp i ottan för att ta bussen och sen tåget. Så idag är lite av en premiär.

De två första dagarna på juristprogrammet har varit fulla av välkomsthälsningar, berättelser om gamla studenter och deras karriärer, information om vad som kommer sen och jag bara känner att KAN VI INTE BÖRJA NU?! Självklart har det varit intressant men jag är inte ensam om i klassen (tur är det för vi är 190 stycken) att vilja sätta igång.

Men vi får vänta till på måndag. Idag blir det introduktion på introduktionskursen... hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0