En aning överaktiv

Erika blir snart trött på mig. Jag körde slut på henne igår. Hihi. Det började med att vi åkte 2 mil på inlines. Vellinge-Höllviken-Vellinge. Efter det körde vi intervaller till träningen. På träningen körde vi styrka och sedan joggade vi hem igen. Efter många blåmärke och lite kramp ville hon inte göra något ansträngande idag. Jag förstod inte varför. :) Jag gav som förslag att vi kunde cykla till Malmö och gå i stan eller åka till Trelleborgsbadet, men Erika vägrade. Å andra sidan vägrade jag sitta inne och titta på film. Det slutade med att vi gjorde hemmagjord glass. Antingen har Erika blivit en latmask, eller så har jag en aning för mycket energi att göra av med.

  
Jag och Erika på inlines

Kommentarer
Postat av: Erika

Antagligen en aning för mycket energi. Eller så hade du för mycket energi i kroppen efter Rom och ville göra dig av med den och så råkade jag drabbas av det hela! <3<3<3<3

2009-04-08 @ 20:22:19
URL: http://erikalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0