Volleybollturnering

Lektioner har jag inte sett röken av idag. Istället var jag volleybolldomare på Södervång. Varje år anordnar Vellinges grundskolor (4st) en turnering i volleyboll på våren och basket på hösten. Nu när jag är för gammal för att vara med fick jag vara domare istället. Det var kul. Speciellt eftersom Herrestorpstjejerna behöll pokalen sedan förra året då mitt lag vann.
Jag träffade även några gamla lärare och det har varit en allmänt rolig dag.

Nu ska jag och Erika snart åka och köpa glass i det fina vädert om hon vill svara på mina sms någon gång. (Jag har skickat ca 10 st.) Ha en bra dag!


Basketturneringen i 9:an. Vi vann finalen med 29-0.
(Jag i mitten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0