SM, Malmö

Idag var jag i Malmö och tittade på SM-tävlingarna i friidrott.
Här kommer lite bilder:


Emelie, Tindra, Vickan och Johanna var där som trogna supporters.


Nummer ett är bokad till mig om några år


Brossan sprang Kalvinknatet-final (1000m)...


...och kom 3:a på finfina 3,10.


Sen såg man Johan Wissman stå och skriva autografer.
Nä, jag bad inte om en! :)


Sen snodde Vickan och Johanna min mobil och kamera och fotade och skickade
sms till alla möjliga, så om ni har fått ett udda sms från min mobil var det INTE jag som skrev det.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Nu är min tävling avslutad. Var det du som vann?

2009-08-02 @ 21:12:19
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0