ÅRETS FINISH:ARE, 2008


  
Detta fick jag ta emot på årsmötet

Hej. Jag borde egentligen inte skriva detta inlägget (borde läsa ut min bok) men jag är ju nästan tvungen.
Det var årsmöte för IK Finish idag och det mötet bjöd på oväntade överraskningar. Jag visste att jag skulle få pris för mitt klubbrekord i 7-kamp. Det var jag väldigt glad över.
Jag visste även att jag skulle få träningsbidrag men absolut inte hur mycket. 1500:- till mig för mina prestationer under SM-tävlingarna. Man kan ju inte göra annat än visa sitt bredaste leende.
Sen kom den stora överraskningen. Jag blev ÅRETS FINISH:ARE, 2008! Hur kul är inte det? Jag var helt chockad och otroligt glad. Jag fick värsta pokalen och allt. Detta var för mina fina prestationer och framgångar 2008.

Jag ville bara berätta detta. Nu ska jag fortsätta att läsa.

Kommentarer
Postat av: ...ANILE...ELINA...

Vad kul :) Grattis!



Nej du har ju inte så långt kvar :) Dukigt av dig att klara det.

2009-02-25 @ 23:22:51
URL: http://anile.se
Postat av: Erika

GRATTIS GRATTIS GRATTIS !!

Precis vad du är värd efter så mycket slit! <3

2009-02-25 @ 23:26:20
URL: http://erikalinneah.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar awuu tack så mkt :) allt bra med dig då? :D

2009-02-26 @ 14:56:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha grattis!!!

2009-02-27 @ 18:19:22

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0