Ett steg framåt

11.00. Så lyder dagens trestegsresultat.
För er som inte vet, NEJ, detta är inte ett bra resultat.
Inte ett resultat jag är nöjd med...


MEN. (Som Tony Erwing i Let's Dance säger). Idag tog jag ett steg framåt.
Trots att 11.00 är mitt sämsta resultat denna sommaren är det ändå den tävling som har känts bäst. För jag hade 3 hopp (antingen övertramp eller undertramp) som var runt 11.30, och så långt har jag definitivt inte hoppat i sommar.
Så, positiva reaktioner från tävlingen i Hässleholm. Imorgon är det 100m och längd.

OSB! Skrivfel!
Längden går 15.20 och inte 16.00 som jag skrev igår.
Bara så att det inte blir några missförstånd Erika ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0