Detta är mitt år

Jag löste problemet som tur var. Eller, jag ska lösa det imorgon. Jag har i alla fall en idé.
Nu är ni allt nyfikna va? Men ni får vänta till på söndag eller måndag faktiskt.

Träningen gick över förväntan. Piggt, snabbt och lätt. Vi började med 6 explosiva starter och sen mångsteg i grop.

Nu har jag städat typ hela mitt rum. Man kan faktiskt SE skrivbordet nu. Alla kläder är också borta, så jag känner mig rätt duktig. Jag har till och med börjat packa inför fredag. För på fredag bär det av till Världsungdomsspelen i Göteborg, Ullevi. Den största tävlingen på hela året. Mitt tävlingsschema ser ut såhär:

Fredag: Längd - kval 18.45
Lördag: Längd - final 09.00
Söndag: Tresteg - 12.20

Detta året ska jag inte hamna utanför finalen samt medaljen.
Detta året blir det slutfinal i längd och medalj i tresteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0