Fartlek



*Pust och stön*
Nu har "Lollo" (Frida ha börjat kalla mig det, fråga mi inte varför) varit ute och joggat. Eller jag har faktiskt kört fartlek. För er som inte vet vad det är, kan jag berätta att man springer/joggar ganska fort. Efter ett tag ökar man farten, tex mellan två träd, och sen drar man ner på farten igen, och så håller man på så.
Jag och pappa sprang 5 km på 25 min, så det är jag nöjd med! Även om det var sjukt jobbigt. Men det kommer ju bli lättare och lättare varje vecka.

Vad gör ni en söndag som denna?

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaså, aktiva Louise har också joggat idag. Tack för kommentaren om klänningen!!! <3<3

2009-03-29 @ 15:38:00
URL: http://erikalinneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0