Friidrottens hus

Framsteg är omöjligt utan förändring; och de som inte kan förändra sina tankar och åsikter kan inte ändra någonting
- George Bernard Shaw


Mår ni bra idag?
Jag mår strålande. Har precis kommit hem från Atleticum. Mina småsyskon tävlade och det gick riktigt bra för dem. Det roligaste var där Marcus hoppade 9.68 i tresteg. Nytt klubbrekord för P12.

Nu händer det tyvärr inte så mycket mer idag. Jag måste läsa ut min bok, men det ska inte vara några problem. Annars blir det väl mest att ta det lugnt och så. Imorgon är det ju skola igen, så man får väl förbereda det lite.

Tänk, nu är det mindre än en vecka kvar till JSM. Jag längtar jättemycket. Tävlingen går i friidrottens hus i Göteborg, och jag gillar den arenan jättemycket. Luftig, stor och bra på alla sätt.
Kolla själv:


Kommentarer
Postat av: Erika

Wiiie, strot GRATTIS till honom! (:

2009-03-01 @ 19:17:27
URL: http://erikalinneah.blogg.se/
Postat av: Mattias

Helt okej arena,förutom runt höjden!Men det är väl på tiden att man börjar hoppa bra där nu!;D

2009-03-01 @ 19:20:19
Postat av: Jasmine

Wiie ni får ha det så trevligt alla SM-barn ;P

2009-03-03 @ 19:13:33

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0