Lyngby Games, dag 1


Inomhus-JSM

Hejsan hoppsan!
Igår var det säsongspremiär i längd, och det gick riktigt bra. 5.09 är det bästa resultatet jag har öppnat en säsong med, någonsin. Tyvärr var det inte godkänd vind, men det gör inte så mycket. En 4:eplats lyckades jag knipa också.
Tyvärr gick det inte lika bra för Erika. Ansatsen krånglade, så hon fick två övertramp och ett undertramp på 4.69. Men hon tar revansch idag!

För idag ska jag hoppa tresteg, och långt ska det bli, medan Erika ska springa 200m. Vi ska köra om 1 timme och 20 min så jag borde inte sitta här för jag har engelskredovisning imorgon, som inte är i närheten av att vara klar. Jag meddelar såklart hur det gick senare ikväll.

P.S. Eller hur var det ett skämt att Ellinor vann Robinson 2009. Hon var ju typ sämst!
För övrigt köpte jag en ny mobil igår. ÄNTLIGEN! Den är perfekt. Jag har samma nummer, så skicka gärna er som kontakter till min mobil. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0