Spring, spring, spring

Idag var det en riktigt jobbig träning. Jag kunde känna mjölksyran redan på uppvärmningen. Det är så konstigt, för inför träningen och under träningen snurrar tankarna hela tiden i huvudet: "Varför utsätter jag mig för detta?" "Hur ska jag ta mig igenom det?" "Kommer jag orka alla lopp?".
Kroppen bromsar, huvudet bromsar, men ändå springer jag alla loppen, så fort jag bara kan och orkar. Och för varje gång jag har sprungit ett lopp, höjs självförtroendet och den mentala styrkan ett snäpp.
Det behövs om jag ska ta mig igenom denna uppbyggnadsperioden på ett bra sätt. Det måste jag, för att vintern ska inte bli ett lika stort fjasko som sommaren.
Fortsätter jag som nu, kommer det inte bli något fjasko. Det kommer bli hur bra som helst och de där 12 meterna ska sitta som handen i handsken. 

Kommentarer
Postat av: Johanna Adolfsson

Louise, jag älskar att läsa din blogg (: man får sådan inspiration till träning! Att läsa att du verkligen klarade alla lopp trotts det tänkandet, DET är starkt! Du är en riktig kämpe, och det är otroligt bra :) KEEP GOING!

Jag mobilbloggar genom att skaffa internet till moblien, sen bara somvanligt.. blogg.se, skapa inlägg (: otroligt smidigt! Hoppas du mår bra gumman, <3

2009-11-01 @ 13:17:18
URL: http://johannaaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0