Det sjunde mästerskapet

Om ca en timme går tåget till Karlstad för att avnjuta ännu ett mästerskap. Mitt sjunde faktiskt. Skillnaden mot innan är att det är junior-SM nu (tills man fyller 18 år är det ungdoms-SM).
Jag ser fram emot en fantastisk helg. Jag känner på mig att det kommer gå riktigt bra. Kroppen är redo för detta, jag är väldigt stark mentalt och förutsättningarna för att hoppa långt kan inte bli bättre (om vädergubbarna håller vad de lovar). Jag har fått de bästa tävlingstiderna också. Runt kl 13 varje dag.

Nu är det bara att ge järnet!

Kommentarer
Postat av: johanna adolfsson

JAG HÅLLER ALLA TUMMAR & TÅR! :D njut av stämningen, människorna, och miljön! jag tänker på dig(: kör hårt nu!!!

2010-08-12 @ 22:19:33
Postat av: LOUISE NYBERG

Johanna: Tack så mycket fina vän!!! Det ska jag!

2010-08-13 @ 20:33:07
URL: http://lnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0