Stukad fot

Vissa är klumpigare än andra och jag tillhör väl den grupp människor av det lite osmidigare laget ibland.
Idag lyckades jag stuka foten på det sista träningspasset innan resan. Otur eller vad!!? När vi gjorde löpskolningsövningar märkte jag att vänsterfoten var lite ostabil så jag lade allt fokus på den och glömde helt bort att jag hade en fot till. Det var såklart den jag stukade.

Det knakade i hela foten och min förta tanke var:
Neeej! Jag har brutit foten!
Men när jag insåg att det inte var riktigt så illa tänkte jag att då är det väl bara att träna på som vanligt.
Allt eller inget liksom. Men jag fick inte fortsätta (inte för att jag hade kunnat det heller).

Det tar väl ett par dagar sen är jag tillbaka på banan igen...

... eller inte på banan. Snarare på stranden i Thailand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0