Dagläger, dag 1

Det blev ju inget träningsläger i år, och orsakerna till det ska jag inte ta här. Men istället för en vecka i Italien, fick vi två dagar i Södervångshallen där jag för övrigt redan spenderar 80 % av min fritid. Men, träning som träning. Det var en rolig och givande dag. Ser fram emot imorgon.
Här är dagens aktiviteter:

Pass 1 10.00-12.00
Jogging, stretching, löpkoordination
10 Starter med startblock

Lunch
Pasta och kycklingsallad
(MYCKET GOD)

Rast
Emmy, Maria, Hedvig och jag spelade ett par rundor skitgubbe i pausen.
Jag lyckades vinna första omgången. "Tur!", sa de andra. "Omtänksamt!", tyckte jag. (De hade ju blivit helt förkrossade om jag hade vunnit alla)

Pass 2 13.30-15.00
Jogging, smidighet
Sittande frekvens
Frekvenslöpning
Reaktionsövningar
Tester:
Flygande 30m: 3,83
Stående längd: 2,27
Stående 5-steg: 11,66
Nerjogging, stretching




Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0