Snabb uppdatering

Jag har en del i skolan denna veckan. Det är därför det är lite dåligt med uppdateringen just nu.

Nu när jag har lite tid över tänkte jag berätta om träningen och hur det går. Det är alltid samma upplägg:

Vecka 1: Kroppen är ovan och hela veckan har man så mycket träningsvärk att man knappt kommer upp ur sängen. A wakeup call!

Vecka 2: Kroppen har börjat vänja sig, och det känns ganska bra.

Vecka 3: Vecka tre sprang jag rakt in i en vägg (bildligt talat). Träningen sätter sina spår, och jag var helt slut i kroppen. Motivationen sjönk även lite, men eftersom jag har erfarenhet av detta tidigare kämpar man på ändå.

Vecka 4: Jag är nu inne på 4:e uppbyggnadsveckan och det känns bra. Man svävar inte på moln direkt, men det flyter på.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag har börjat träna. Kan hålla med dig. Motivationen finns inte kvar på samma sätt. Jag drar mig gärna från att träna, men jag försöker. Genom att tvinga mig till träningsanläggningarna kommer jag så småningom igång med träningen, det är min förhoppning.



Lycka till med träningen!

Kram

2010-10-19 @ 19:03:40
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Tack så mycket :)

2010-10-20 @ 11:11:18
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Själv suger jag på att träna. :P

2010-10-20 @ 12:11:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0