Skol-SM, sammanfattning

Och så blev det ytterligare ett silver. Snart ska väl ändå guldet komma?
Men jag är supernöjd ändå! 11.49 är sommarens näst bästa resultat och under tävlingen visade jag att det fanns mer i kroppen. Även om tävlingssäsongen är över nu, och att vi efter vila ska börja kötta mer på träningen, ser jag fram emot nästa tävlingssäsong. Före skol-SM ville jag bara komma igång och träna för att ladda på nytt, men efter helgen fick jag en ny känsla. Jag fick en liten vink om att de där 12 metrarna inte är långt borta. Det gör mig ännu mer motiverad att träna på hårt under hösten, för det hade varit helt underbart att hoppa 12 meter i vinter.


Stafettlaget


We rocked!


För er som undrar hur det gick i längdhoppet kan jag meddela att jag hoppade 4.68+35 cm. Två övertramp och ett undertramp där jag förlorade 35 cm i hoppet resulterade i en besviken niondeplats. Nästa år ska jag minnsan få ansatserna att stämma.


Sminkdags

Tack för en jätterolig helg!


Kommentarer
Postat av: mimmi

sv: haha nej ;o uchs vad äckligt det var:P

vad gör du?:D

2010-09-14 @ 16:49:57
URL: http://mmaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0