Tester

Idag hade vi tester på träningen. Jag älskar tester! Det är nog för att det är så nära tävling man kan komma på en träning. Såhär såg det ut:

Vertikalhopp: 43 cm

Stående längd: 2,20 m

Flygande 5-steg: 16,10 m

Kulkast framåt 3kg: 13,10 m

Repklättring: 5 armtag

Snedmage: 11 st

Bänkpress: 52,5 kg

Det var ingen större överraskning att jag presterade bäst på hoppen. Jag är riktigt nöjd med flygande 5-steg. Jag persade på bänkpressen, men det var verkligen precis. Gud, jag har nog aldrig tagit i så mycket i hela mitt liv.

Påminnelse till mig själv: Träna på repklättringen!

Jag var pinsamt dålig på repklättringen. Men om 6 veckor ska vi göra om testerna och då ska jag klara minst 10 armtag. Jag får träna lite innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0