Dags för tävling!

Det är ÄNTLIGEN dags för årets första tävling. Imorgon bär det av till Karlskrona. Längd står på schemat och på söndag är det tresteg som gäller. Jag kan erkänna att jag faktiskt inte varit tiktigt så taggad som jag brukar vara inför tävlingar denna veckan. Det kan ju bero på att jag har varit sjuk. Men när plockade fram tävlingskläderna kom den rätta Louise fram. GUD VAD LADDAD JAG ÄR!!!
Detta kommer bli den bästa säsongen hittills!


Nya tävlingskläder. Jag tävlar numera för Öresund FK (tidigare IK Finish)

Laddad!

Jag bara älskar den nya tävlingsfärgen! Passar perfekt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket snyggare än de förra gula och gröna ;)

2011-01-15 @ 13:02:27
URL: http://enqvistjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Din blogg eller annan hemsida:

Lämna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0